piątek, 21 listopada 2014

Co u Bombki?






4 komentarze:

  1. Fajnie ,że wróciłaś.Lubię klimat na Twoich zdjęciach. Przy okazji odkryłam ,że poszerzyliście skład.Super ,gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się cieszę, że zajrzałaś ;) Po pierwsze - to u Was to samo! Już gratulowałam, ale muszę jeszcze raz :) A drugie - wracam, wracam - uciekłam, bo sporo problemów było z ciążą i potrzebowała innego miejsca na zwerbalizowanie obaw i tak poleciały prawie dwa lata... Mam zamiar pojawiać się i tu, i tam - zobaczymy, czy się uda ;)

      Usuń
  2. Dostojna :)
    P.S Moje szyby wyglądają tak samo hah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ;) Gdyby nie te szyby, nikt by nie zwrócił uwagi na kota - to celowe ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...