piątek, 19 listopada 2010

O szyciu, które jest piękne

Zafascynowana lekcją szycia kapci peep toe, którą znajdziecie tutaj, zechciałam takowe również mieć dla siebie (dodałam również nieforemne serduszko). O szyciu wiem niewiele, ale mam przecudnej urody maszynę, więc postanowiłam spróbować swoich sił, oto wynik:







Może nie jest to szczyt ludzkiego pojęcia, ale spisują się świetnie i są moim pierwszym dziełem :)

Polecam filmik, naprawdę krok po kroku wszystko jest omówione.

Moja przecudnej urody maszyna Zig Zag Husqvarna z... 1953 roku :) z oryginalną szwedzka instrukcją :) Kupiona na targu staroci tzn. otrzymana w prezencie od rodziców. Jeśli patrzeć na to, że ja nie umiem jeszcze szyć, to maszyna na pewno umie :), zresztą popatrzcie. Stylem przypomina samochody z tamtych czasów, kolor metalik, chromy i ta linia... :)



A dziś byłam na zakupach, na poprawę nastroju i pokonanie przeziębienia, zobaczcie, jakie cuda udało mi się znaleźć:


Dobranoc!

9 komentarzy:

  1. Super kapucie i serducho. Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna maszyna - faktycznie jak auto ;)

    materiały piękne

    a kapciuchy fajnie Ci wyszły, też muszę spróbować je uszyć, bo od zawsze mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo szycie nie jest skomplikowane, mi jeszcze brakuje umiejętności ładnego obszywania :) ale wszystko w swoim czasie --> szykuję się na większe szycie, papcie dla gości.

    Za zdolniachę dziękuję, będę się kształcić dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nowo milnovo :)
    Cieszę się bardo, że filmik się przydał :))
    Taka kampania "kapcie peep toe w każdym polskim domu :))"
    Widzę, że masz piękną maszynę - ja mam podobną tylko "ruską" ;) i też kojarzy mi się ze starymi samochodami:))

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zu

    OdpowiedzUsuń
  5. Zu :) dziękuję ślicznie tutaj i u Ciebie na blogu za filmik... dla takich jak ja amatorów to wybawienie :) maszyny szkoda, żeby stała nieużywana

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja tej maszyny wcześniej nie widziałam u Ciebie, Jesuuuuu jest boska ten kształt, design, ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Balbi :) szał co nie? Ty masz designerską lampę i dziurkacz to się ciesz, ja mam maszynę husgvarna :P:P:P

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo! a ja własnie obserwuje podobne maszyny z tego okresu - ale myślałam ze jak sie jeszcze szyc nie umie to lepiej taką nowoczesną z funkcjami kupić bo się zniechęcę!

    a więc można - bo design własnie taki mi sie podoba!!!!!!!!

    kapcie cool

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...