sobota, 11 lutego 2012

Serialowo

Wprosiłam się u Al na zabawę, w której trzeba opowiedzieć lub wskazać ulubione seriale.
Nie ma tego dużo i nie będzie u mnie nic odkrywczego, powiem tylko, że do tych seriali wracam
po kilka razy - gdy dobrnę do końca, zaczynam od początku i mimo że część rzeczy pamiętam,
zwracam uwagę na inne, niedostrzeżone do tej pory wątki.

Nie przedłużając:

1. Przystanek Alaska - kocham miłością przeogromną, jaki był mój i Daniela żal, gdy dowiedzieliśmy się, że zdjęcia do serialu kręcone były w stanie.. Waszyngton, a my myśleliśmy, że na Alasce. Nic to, Alaska jest jednym z naszych celów podróżniczych, więc porównamy sobie kiedyś widoki.



2. Dr House - nie będę się rozpisywać. Jedni uwielbiają, inni nie. My czekamy na kolejny odcinki z najnowszej serii i przepadamy na jakiś czas. Znajomi nie lubią, gdy wymsknie nam się czasami jakiś wątek z nowej serii ;P




3. Little Britain (Mała Brytania) - serial, w którym dwóch komików przyjmuje na siebie role kilku osób. W zabawny sposób przełamują tabu na temat niepełnosprawności, oszukiwania państwa, transwestytów, obsługi banków itp. itd. Aktorzy tego serialu są kontynuatorami wyczynów Monthy'ego Pythona. Wiele by mówić, niektórym serial ten wydaje się niestosowny, ale skoro można było zobaczyć do w TVP 1, to chyba nie jest z nim aż tak źle :P [ulubiony cytat: "Ekhm, ekhm, ekhm computer says no"].



4. Kasia i Tomek - choć powinnam napisać, że ulubione było tylko pierwszych 30 z 90 odcinków, każdy kolejny dawał nadzieję na wysoki poziom, ale... Związki widziane w krzywym zwierciadle - polecam sparowanym.



5. Wstyd się przyznać, ale do gotowania najlepiej oglądało mi się... Detektywów i W-11 :D Małżonek mój nie mógł tego pojąć, ale jedzenie zawsze było smaczne ;)



Do zabawy zapraszam, idąc za przykładem Al, tych, którzy mają na to ochotę. Sygnalizować chęć przez komentarz, wrzucę Was na listę poniżej.


O serialach opowiadać będą:
1. ....
2. ....
3. ....

9 komentarzy:

  1. "Przystanek Alaska" też byłby na mojej liście serialowych przebojów numerem jeden :). "Detektywi" i "W-11" podczas gotowania? :) Why? :)
    Ja unikam ich jak ognia :). Przypomniał mi się właśnie serial "Usta, usta", który lubiłam bardzo i który tak szybko i nieoczekiwanie się zakończył.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W-11 i detektywi - hmmm... od dziecka byłam tropicielem, a w nich tak łatwo być najlepszym detektywem ;) Naprawdę nie wiem, dlaczego akurat one, ale czuję ulgę, że przyznałam się do tej specyficznej sympatii. "Usta, Usta" też miało się tu znaleźć, bardzo lubiłam.

      Usuń
  2. zapraszam Cię na swoje candy, może znajdziesz coś w swoich klimatach; pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja jestem fanką przystanku Alaska.. też chętnie wybrałabym się tam na wyprawę..:)

      Usuń
  3. jak ja mogłam zapomnieć o Przystanku ??? a co do W11 i Detektywów, to przyznam ze i nam zdarza zerkać i się wciągam a mój R raz zerknie i się ślepi, aż mu makorn z dzioba wypada na przykład, tylko szkoda że tak orają tymi reklamami w trakcie, bo się człowiek opamiętuje :P

    ja jeszcze przyznam się, że na Wspólnej ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak ktoś jeszcze :D ja bez reklam oglądam, bo nie mam telewizora, korzystam z seriali dostępnych w sieci.

      Usuń
  4. Dr House zawsze na 1 miejscu;)strasznie mnie męczy,że skończył się sezon dotychczas puszczany w tvp;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miluszko, ogromne dzięki za to, że u mnie bywasz, a na dodatek komentujesz!!!THX!!!
    A co do seriali- jak mogłaś nie znać/pominąć/zapomnieć- Miasteczko Twin Peaks??Jeśli nie znasz- polecam !!!MUSISZ to zobaczysz, normalnie (my)naród się tego wręcz domaga!!!:)))
    Gratuluję prawka!!Szerokości!!!:)))I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miluszko, ogromne dzięki za to, że u mnie bywasz, a na dodatek komentujesz!!!THX!!!
    A co do seriali- jak mogłaś nie znać/pominąć/zapomnieć- Miasteczko Twin Peaks??Jeśli nie znasz- polecam !!!MUSISZ to zobaczysz, normalnie (my)naród się tego wręcz domaga!!!:)))
    Gratuluję prawka!!Szerokości!!!:)))I pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...