czwartek, 2 lutego 2012

Na (nie)dobre samopoczucie / post nr 200

Dzień  minął pod znakiem użalania się nad sobą. Może nie powinnam o tym pisać, przecież to takie nieblogowe, ale właśnie tak było. Dopiero teraz, gdy spojrzałam na zdjęcia, okazuje się, że może nie jest tak źle, jak myślę. Te zdjęcia to antidotum na moje złe samopoczucie.

Taki dzień jest potrzebny, to swego typu katharsis i jutro mam nadzieję obudzę się z nowymi pomysłami i nową wiarą. A więc, nowy dniu, który już się zacząłeś, bądź dla mnie łaskawy, a i ja spojrzę na ciebie inaczej niż dziś.



8 komentarzy:

  1. Głowa do góry! :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. czasem tak trzeba :) smutek jednego dnia pozwala dostrzec piękno następnego :)
    i tego ci życzę :)
    a kocur uroczy :)
    ja marże o takim całkiem czarnym.... tylko jakos nie mogę przekonać rodziny...

    OdpowiedzUsuń
  3. widzę, ze nie tylko ja ostatnio mam jakiś trudny czas.. ale przyznaję, że kiedy spojrzałam na te Twoje zdjęcia, uświadomiłam sobie jak łatwo przegapić tak cudowne drobiazgi w naszym dniu codziennym... mimo wszystko jest dobrze, przecież.. nieprawda?... spójrz na swoje zdjęcia i to światło.. głowa do góry:)))))

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem taki stan katharsis jest potrzebny, by uwolnić głowę od zbędnego myślenia i otworzyć ją na nowe pomysły :-)
    A i poużalać się nad sobą też od czasu do czasu - wolno :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Milnova, gratuluję 200 posta! i już jest powód do radości :)) mało tego, dalszych 200 życzę! ;)
    a w takich chwilach smutku jakie teraz masz zawsze sobie powtarzam:
    STAŃ TWARZĄ KU SŁOŃCU A CIEŃ POZOSTANIE W TYLE :)
    wystaw mordkę do słońca tak jak kocisko! :))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. taki dzień czasem jest potrzebny, a potem można na wszystko spojrzeć z innej perspektywy :) uszy do góry.

    OdpowiedzUsuń
  7. użalanie się nad sobą jest bardzo blogowe :0) Mówię Ci :)
    pozdrówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah Madzika! Od razu serce rośnie, a twarz się rozpogadza :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...