niedziela, 8 sierpnia 2010

Krótka wycieczka do Pszczyny

Wybraliśmy się wczoraj na imprezę do Justyny i Rysia, którzy mieszkają w Chrzanowie. Z Tychów jest kawałek (tak ok 40 km). Ustaliliśmy z Danielem, jadąc do nich, że niedzielę spędzimy "gdzieś", ponieważ w te wakacje nie mamy czasu na dłuższe wyjazdy. Miał być Kraków, ale padło na Pszczynę. Rano, gdy wyjeżdżaliśmy z Chrzanowa padał deszcz, na miejscu na szczęście wyszło słonce i nawet pogoda sprzyjała nam na tyle, że uraczyliśmy się pysznymi lodami.

Pszczyna, jak Pszczyna - byliśmy tam kilkanaście razy, ale dziś uznaliśmy, że będziemy nie mieszkańcami sąsiedniego powiatu na spacerze w parku zamkowym, ale turystami i skorzystaliśmy z usług przewodnika po zamku. Polecam :) Teraz w myślach mam tylko Daisy i piękne komnaty.

Zdjęć niewiele i wybiórcze, ponieważ w komnatach był półmrok i zakaz używania lampy błyskowej.

Niedziela udana:
1) pobudka w Chrzanowie u Rysiów
2) śniadanie w wesołym towarzystwie :) --> pobawimy się w kalambury? ;)